Directie-, management- en algemene kantoorondersteuning:

Complex agendabeheer

Structuur aanbrengen

Screenen van e-mails directie: acties proactief oppakken die daaruit voortkomen

Organiseren, verzamelen en indienen van relevante documentatie bij tenders

Regelen van zakenreizen, externe vergaderingen, inclusief vervoer en accommodatie

Voorbereiden, plannen, faciliteren en acties/feedback vergaderingen

(Digitaal) archief bijhouden/opzetten

Facilitaire zaken

Aanspreekpunt van de afdeling

Projectondersteuning:

Algehele ondersteuning projectteam

Beheren SharePoint site

Planning, organisatie en verslaglegging bijeenkomsten met externe partijen

Verzorgen van persberichten en voortgangsberichten

Onderhouden van contacten

Trainingen/Opleidingen:

Coördineren van trainingen/opleidingen/workshops/leiderschapsprogramma’s of een tweedaagse

Opzetten jaarplanning

Organiseren en bijwonen van introductiebijeenkomsten

Organiseren van examen- en tentamenzaken

Verzorgen deelnemers- en facturenadministratie

Redigeren lesmaterialen van de opleidingen

Dagelijks aanspreekpunt voor de deelnemers en docenten

Pand en-/zaalbeheer

HR-gerelateerde ondersteuning:

Interim-contracten opmaken en invoeren in het CRM-systeem

Opmaak curricula vitae

Onboarden nieuwe collega’s

Redigeerwerk:

Offertes, lesmateriaal, notities, rapporten, aanbestedingen en websites

Deze support kan worden geboden als incidentele opdracht(en) of als een samenwerking voor een tijdelijke periode.