
Directie-, management- en algemene kantoorondersteuning:
Complex agendabeheer
Structuur aanbrengen
Screenen van e-mails directie: acties proactief oppakken die daaruit voortkomen
Organiseren, verzamelen en indienen van relevante documentatie bij tenders
Regelen van zakenreizen, externe vergaderingen, inclusief vervoer en accommodatie
Voorbereiden, plannen, faciliteren en acties/feedback vergaderingen
(Digitaal) archief bijhouden/opzetten
Facilitaire zaken
Aanspreekpunt van de afdeling
Projectondersteuning:
Algehele ondersteuning projectteam
Beheren SharePoint site
Planning, organisatie en verslaglegging bijeenkomsten met externe partijen
Verzorgen van persberichten en voortgangsberichten
Onderhouden van contacten
Trainingen/Opleidingen:
Coördineren van trainingen/opleidingen/workshops/leiderschapsprogramma’s of een tweedaagse
Opzetten jaarplanning
Organiseren en bijwonen van introductiebijeenkomsten
Organiseren van examen- en tentamenzaken
Verzorgen deelnemers- en facturenadministratie
Redigeren lesmaterialen van de opleidingen
Dagelijks aanspreekpunt voor de deelnemers en docenten
Pand en-/zaalbeheer
HR-gerelateerde ondersteuning:
Interim-contracten opmaken en invoeren in het CRM-systeem
Opmaak curricula vitae
Onboarden nieuwe collega’s
Redigeerwerk:
Offertes, lesmateriaal, notities, rapporten, aanbestedingen en websites
Deze support kan worden geboden als incidentele opdracht(en) of als een samenwerking voor een tijdelijke periode.